Aasan Nikkah - Header
کسی بھی معلومات یا رابطے کے لیے صرف اس ویب سائٹ پر درج آفیشل نمبر 0302-7368685 استعمال کریں۔ ویب سائٹ پر موجود نمبرز کے علاوہ کسی بھی نمبر کے ذریعے ہونے والی گفتگو، لین دین یا معاملات کی ذمہ داری ادارے پر عائد نہیں ہوگی۔ رابطہ نمبر: 0302-7368685
IMG-20260313-WA0063.jpg

Muhammad Idrees

Male

“Main rishta talaash kar raha hoon. Preference hai ke doctor ho to best hai, agar na bhi ho to masla nahi. Dusri shadi ho to bhi masla nahi, bachay hon ya na hon dono theek hai.”

PERSONAL INFORMATION

Gender

Male

Age

58

Relationship Status

Married

current wife/wives

1

Any children

1 beeta h jo parh raha h jis ki umer 24 h

City

Peshawar

Height

5/5

Weight

80kg

Physique

Average

Complexion

Fair

Parent Status

Both Deceased

Total Family Members

9

Residence Status

Date of Birth

Own House

February 13, 1968

CAREER INFORMATION

Education

Bachelor

Profession

Business Owner

Employment

Private Sector

Type Profession

Dentetal

Monthly Income

100000

RELIGION & CAST

Religion

Islam

Sect

Sunni

cast

Durani pathan

LIFE PARTNER EXPECTATIONS

Age

30-45

Relationship Status

Country

State

Pakistan

Any

Mother Toungue

City

Islamabad, Rawalpindi ,

Religion

Sect

Profession

Income

Living Arrangment

Height

Disabilities

Cast

Preferred education

Aasan Nikah Pakistan

Muhammad Idrees

ANP1101

Personal Information

Age58 years
GenderMale
Date of BirthFebruary 13, 1968
Height5/5
Weight80kg
ComplexionFair
PhysiqueAverage

Education & Profession

EducationBachelor
ProfessionBusiness Owner
Employment SectorPrivate Sector
Type ProfessionDentetal

Religion & Culture

ReligionIslam
SectSunni
CastDurani pathan
Mother TonguePunjabi

Family Information

Parent StatusBoth Deceased

Marriage Details

Marital StatusMarried
Current Wife/Wives1

Location

CountryPakistan
StatePunjab
CityPeshawar
Full AddressPeshawar
Residence StatusOwn House

Partner Preferences — Basic

Preferred Age30-45

Partner Preferences — Location & Religion

Preferred CountryPakistan
Preferred StateAny
Preferred CityIslamabad, Rawalpindi ,

About

“Main rishta talaash kar raha hoon. Preference hai ke doctor ho to best hai, agar na bhi ho to masla nahi. Dusri shadi ho to bhi masla nahi, bachay hon ya na hon dono theek hai.”